ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

IIHS: Nissan Maxima και Altima στην κορυφή των δοκιμών πρόσκρουσης με πεζούς

Του Γιώργου Δαμιανίδη

nissan 19maxima angularfrontΟι πρόσφατες αξιολογήσεις του Ασφαλιστικού Ινστιτούτου για την Ασφάλεια των Αυτοκινητοδρόμων (IIHS) των Η.Π.Α., στα μεσαίου μεγέθους sedan, κατατάσσουν ως “superior” το Nissan Maxima (μοντέλο 2019 και 2020) και ως “advanced” το Nissan Altima (μοντέλο 2019 και 2020). 

Η Nissan πιστεύει ότι η ουσιαστική τεχνολογία δεν θα πρέπει να περιορίζεται σε μοντέλα πολυτελείας και εργάζεται επιμελώς για να προσφέρει χαρακτηριστικά όπως η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης (AEB) με ανίχνευση πεζών, σε όλη τη γκάμα της.

"Η ευημερία των επιβαινόντων στα αυτοκίνητά μας. είναι εξίσου σημαντική με την ευημερία των ατόμων που βρίσκονται εκτός των οχημάτων μας", δήλωσε ο Rob Warren, διευθυντής και επικεφαλής μάρκετινγκ της Nissan North America. "Το AEB με ανίχνευση πεζών διατίθεται ως standard ή προαιρετικά, σε 10 οχήματα της Nissan για τα μοντέλα του 2020 και εργαζόμαστε για την περαιτέρω επέκταση της συγκεκριμένης τεχνολογίας, όσο το δυνατόν γρηγορότερα.”

Η αξιολόγηση του IIHS αποτελείται από τρία τεστ κάθε ένα εκ των οποίων σε δύο ταχύτητες, αποδίδοντας έξι πιθανά αποτελέσματα. Το Maxima ήταν το μόνο δοκιμαζόμενο όχημα που κατάφερε να αποφύγει εντελώς το εμπόδιο και στις έξι
δοκιμές. "Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναπτύσσουν συχνά αυτά τα είδη προηγμένων συστημάτων σε πιο ακριβά μοντέλα πολυτελείας ή ως δαπανηρές επιλογές, οπότε η “superior” απόδοση των στάνταρ συστημάτων στο mainstream Maxima, είναι αξιοσημείωτη", δήλωσε ο πρόεδρος του IIHS David Harkey.

To AEB της Nissan με ανίχνευση πεζών, συνδυάζει τεχνολογία ραντάρ και κάμερας για την παρακολούθηση των κοντινών οχημάτων και των πεζών. Εάν εντοπιστεί ένας πεζός, οι οπτικές και ακουστικές ειδοποιήσεις συνοδεύονται από αυτόματη πέδηση, βοηθώντας στην εξάλειψη, ή σε σημαντική μείωση της σοβαρότητας μιας πρόσκρουσης.