ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Σε ένα χρόνο το Europride 2020 στη Θεσσαλονίκη

europride22519Ο ∆ήµος Θεσσαλονίκης έχοντας ως στόχο τη διεθνή προβολή της πόλης ως τουριστικό προορισµό, αναδεικνύει και στηρίζει τη διοργάνωση μεγάλων γεγονότων με σκοπό την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας. Μία από τις δράσεις αυτές, είναι το ΕuroPride 2020, τη διοργάνωση του οποίου εξασφάλισε η πόλη, μετά από την κατάθεση υποψηφιότητας τον περασμένο χρόνο, ώστε να προκύψει το µέγιστο δυνατό όφελος, τόσο για τη Θεσσαλονίκη, όσο και για το ευρωπαϊκό LGBT κίνηµα.

Το ΕuroPride είναι µια πολυσυλλεκτική, ανοιχτή σε όλους, γιορτή της Ευρώπης, η οποία θα φιλοξενηθεί στη Θεσσαλονίκη τον Ιούνιο του 2020. Προσβλέπει στην διεθνοποίηση της πόλης, στην αύξηση των τουριστικών αφίξεων και της αναγνωρισιμότητάς της. Η πόλη θα έχει τη δυνατότητα να ανοίξει τους ορίζοντες της, να γίνει πιο εξωστρεφής, να αφουγκραστεί την κοινωνία, να αγκαλιάσει την ελευθερία έκφρασης και την ποικιλοµορφία στο σεξουαλικό προσανατολισµό και την ταυτότητα φύλου.

Μετά από οκτώ συνεχόµενες διοργανώσεις το Thessaloniki Pride πέτυχε τη µαζική συμμετοχή από κάθε γωνιά του πλανήτη και την αθρόα προσέλευση τουριστών, κυρίως από τις Βαλκανικές χώρες.

Ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων, Σπύρος Πέγκας, αναφέρει σχετικά: «Καλωσορίζουμε για μια ακόμα φορά και με επίσημο τρόπο την Ευρωπαϊκή Οργάνωση του Pride 2020 στην πόλη μας. Είμαστε υπερήφανοι που από μια μικρή κίνηση θάρρους το 2012, με την πρώτη διοργάνωση PRIDE DAY στη Θεσσαλονίκη, φτάσαμε μαζί με τις διοργανώτριες δυνάμεις της πόλης, να διεκδικούμε και να φέρνουμε το Europride στη Θεσσαλονίκη.

Η διοργάνωση αυτή έχει συμβολική και ουσιαστική σημασία, όχι μόνο για τη Θεσσαλονίκη και για την Ελλάδα, αλλά και για την ευρύτερη Νότιο-ανατολική Ευρώπη, όπου τα αυτονόητα προσωπικά, ερωτικού προσανατολισμού δικαιώματα, ακόμα αμφισβητούνται και διεκδικούνται. Εύχομαι ολόψυχα επιτυχία στην ανοικτή και κοσμοπολίτικη Θεσσαλονίκη του Europride 2020».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η διεθνής κοινότητα των LGBT, με βάση πρόσφατες έρευνες, ταξιδεύει συχνότερα -πάνω από τρεις με τέσσερις φορές το χρόνο- ενώ ξοδεύει περισσότερα χρήματα από το μέσο τουρίστα στη διάρκεια του ταξιδιού. Ακόμη, το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης εμπεριέχει, μεταξύ άλλων, κουλτούρα, τέχνη, γαστρονομία και διασκέδαση, χαρακτηριστικά που έρχονται πρώτα στις προτιμήσεις της συγκεκριμένης ομάδας.

focus fm