ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Συμβουλές για να αντιμετωπίσεις το εργασιακό άγχος

ergasiako agxos

Το εργασιακό στρες έρχεται στη ζωή μας και τις περισσότερες φορές δεν μπορούμε να ανακαλύψουμε την πηγή του ή ακόμα και την ύπαρξή του.

Μίλα με τον εαυτό σου και αν διαπιστώσεις πως αυτή την περίοδο βιώνεις εργασιακό στρες ακολούθησε τοι ςπαρακάτω συμβουλές.

 

-Αναγνώρισε τα συμπτώματα του στρες

- Πήγαινε στη δουλειά με καλή διάθεση.

- Κάνε διάλειμμα στην δουλειά όταν το χρειάζεσαι.

- Η σωματική άσκηση είναι το πιο αποτελεσματικό φάρμακο κατά του στρες.

- Οργάνωσε το χρόνο και τη δουλειά σου, ιεραρχώντας τις προτεραιότητές σου.

- Αντιστάσου στην τελειομανία και την εργασιομανία.

- Ξέφυγε όσο συχνότερα μπορείς από τη ρουτίνα.

- Βέλτίωσε τις συνθήκες εργασίας σου.

- Στο τέλος της ημέρας κάνε μια γρήγορη ανασκόπηση των όσων έχεις κάνει.

- Να επανεξετάζεις συχνά τον τρόπο ζωής σου για να δεις αν μπορείς να κάνεις αλλαγές στην καθημερινότητα σου.

- Βρες την ισορροπία μεταξύ δουλειάς και προσωπικής ζωής.

- Ακολούθησε σωστή και υγιεινή διατροφή.

- Ξεκουράσου τις απαραίτητες ώρες.

- Να μην κρατάς μέσα σου ότι σε απασχολεί.

- Να μην φοβάσαι στη δουλειά να εμπιστευτείς άλλους.

- Να αποφεύγεις τους διαπληκτισμούς, αλλά να επιτρέπεις στον εαυτό σου να βγάζει την ένταση που συσσωρεύει.